Clubkampioenschappen

Van woensdag 4 t/m zondag 8 september 2024 organiseren wij de clubkampioenschappen van LTC de Schelde.
Dit evenement mag je niet missen, jong of oud! Dus geef je op en blokkeer deze data in je agenda.

Wij gaan er weer een mooi evenement van maken en zouden het geweldig vinden als jullie je hiervoor massaal gaan inschrijven. De prijzen worden beschikbaar gesteld door vele sponsoren, waaronder Sportpoint De Bie en Lineage.

Voor de huidige leden is dit evenement een must om aan mee te doen en voor nieuwe leden juist om nieuwe mensen te leren kennen op de club. Gezelligheid staat voorop!

Het thema voor de finaledag is “Rock&Roll”, dus haal je petticoat maar uit de kast.

Weliswaar is het geen officieel KNLTB-toernooi maar er wordt natuurlijk wel gestreden om de eer en wie het gezelligst is!!

Via deze link kun je informatie opvragen bij Toernooi.nl.

Inschrijven is niet meer mogelijk.

Groetjes,
De Recreatiecommissie